Leawo Blu-ray Player Review 2024: speel Blu-ray op pc/Mac

Leawo Blu-ray Player is populaire software voor dvd en ook Blu-ray-streaming. Maar omdat u het nog nooit eerder hebt geprobeerd, vraagt u zich misschien af hoe de Leawo Blu-ray Player voor u zal werken. Is het veilig? Of dat er iets is waar je op moet letten tijdens het gebruik? Daarom introduceren we in dit artikel de software met enkele beoordeelde details die aan u worden verstrekt. Neem nu deze Leawo Blu-ray Player-recensie door voordat u hem gaat gebruiken!

Inhoud

Belangrijkste kenmerken van Leawo Gratis Blu-ray-speler

Leawo Blu-ray-speler is een populaire Blu-ray-speler voor Windows- en Mac-gebruikers voor het afspelen van Blu-ray- en dvd-schijven van hoge kwaliteit met een soepele ervaring. Hoewel de software niet perfect is en er nog steeds enkele nadelen zijn, zou het toch handig zijn om dvd's en Blu-rays voor je af te spelen. Nu kunt u zien wat de belangrijkste kenmerken van Leawo Free Blu-ray Player zijn voordat u deze gaat gebruiken.

Ondersteunt beveiligde Blu-rays en dvd's

De krachtigste functie van Leawo Blu-ray Player zou de mogelijkheid moeten zijn om beveiligde Blu-ray- en dvd-schijven af te spelen. Het kan alle regiocodes ontgrendelen en vervolgens de video's met succes voor u afspelen. Dus als u een Blu-ray/DVD-schijf met beveiliging heeft gekocht, kunt u deze in uw computer plaatsen en zonder beperkingen afspelen met de Leawo Blu-ray Player.

Biedt HD-resolutie om video's af te spelen

Om ervoor te zorgen dat u thuis een goede Blu-ray/DVD-streamingervaring kunt hebben, biedt de software HD-resoluties zodat u kunt genieten van de videoweergave op computerschermen met goede effecten. Ook wordt de audiokwaliteit verliesvrij behouden door gebruik te maken van verschillende decoderingstechnologieën, waaronder Dolby, DTS, AAC, TrueHD, DTS-HD, etc. die in de software zijn ingebouwd. Met Leawo Blu-ray Player kunt u dus dvd's en Blu-rays afspelen met originele kwaliteit, zonder deze helemaal te comprimeren.

Er is een lage CPU nodig om video's vloeiend af te spelen

Een ander voordeel is dat Blu-ray Player niet veel CPU op uw computer verbruikt. Wanneer u de software gebruikt om dvd's/Blu-ray-schijven af te spelen, krijgt u geen vertragingservaring, maar kunt u video's op een vloeiende manier afspelen (maar er is nog steeds een hoge CPU voor nodig bij het laden van de schijf in het begin). Dit eenvoudige ontwerp maakt de software ook vrij eenvoudig te bedienen. Zelfs als u een nieuwe gebruiker bent van de Leawo Blu-ray Player, zult u het vrij eenvoudig vinden om aan de slag te gaan en handig in het gebruik.

Biedt een gratis versie die u kosteloos kunt gebruiken

Je zou merken dat Leawo Blu-ray Player je nodig heeft om je te abonneren op de Pro-versie als je alle functies wilt gebruiken en een advertentievrije afspeelervaring wilt hebben. Het biedt nog steeds een gratis optie als je geen kosten wilt betalen . Het biedt u nog steeds de HD Blu-ray- en dvd-afspeelervaring, maar alleen met advertenties die op het scherm worden weergegeven.

Ons testrapport voor Leawo gratis Blu-ray-speler

Om u een duidelijk overzicht te geven van hoe Leawo Blu-ray Player voor u kan werken, toont dit testrapport u enkele details wanneer we de software testen. Je kunt een kijkje nemen.

Software instellen

De installatie is hetzelfde met andere programma's. Heb geen spyware en advertenties. Dan komen we bij een schone en intuïtieve interface.

Leawo Blu-ray-speler

Selecteer Schijftype

De standaardinterface heeft geen optie "Open schijf". U moet uw Blu-ray/dvd-schijf in uw computer plaatsen. Nadat uw computer het heeft herkend, verschijnt uw schijf in de hoofdinterface.

Blu-ray/dvd-schijf afspelen

Klik op de schijf en er verschijnt de melding "Muisbediening in schijfmenu is nu niet van toepassing. Probeer de virtuele afstandsbediening of het toetsenbord te gebruiken". Nadat u "Ja" hebt gekozen, kunt u de ondertiteling selecteren en naar het Blu-ray-menu gaan, dat afkomstig is van de bronschijf. Vanuit het menu kun je ervoor kiezen om de hoofdfilm af te spelen, scènes te selecteren, bonusmateriaal van de film af te spelen, enz.

leawo-blu-ray-speler-menu

Onverwachte ervaring met het gebruik van de Leawo Blu-ray-speler

Het duurt 32 seconden om deze Blu-ray-schijf te laden. En bij het laden van deze schijf is de CPU die nodig was om te werken te hoog.

Welnu, nu kunnen we van deze Blu-ray-film op de computer genieten met Leawo Blu-ray Player. Toen de films de 12 minuten afspeelden, bevroor het en ik kan het niet eens sluiten. We hebben lang gewacht om het herstel te laten spelen, maar het mislukte.

Vervolgens hebben we dit programma opnieuw opgestart en deze stappen herhaald om een andere schijf af te spelen. Deze crashte echter ook. Nadat we het verschillende keren hadden geprobeerd, speelde het slechts één schijf met succes af.

Bovendien is er echter een vervelende pop-up wanneer u een film pauzeert met de vraag of u "de schijf wilt kopiëren en een back-up wilt maken" - een advertentie voor andere Leawo-software.

Leawo Blu Ray Player-advertenties

Voors en tegens

Volgens onze test hebben we de voor- en nadelen van Leawo Blu-ray Player samengevat. Volg ons gewoon om het te zien.

Pluspunten:

• Gratis, eenvoudig en veilig.
  • Werkt perfect voor het afspelen van video-/audiobestanden.
  • Krachtig dvd/Blu-ray-menu vanaf de bronschijf om het afspelen te regelen.

Nadelen:

• Het heeft advertenties om hun software aan te bevelen nadat het afspelen is gepauzeerd.
  • Bij het afspelen van een dvd/Blu-ray-schijf crasht deze 9 van de 10 keer.
  • Het duurt lang voordat de schijf wordt geladen voordat deze begint te spelen.
  • Eigenlijk kan het sommige beveiligde schijven niet lezen.

Beste alternatief voor Leawo Blu-ray-speler: VideoByte Blu-ray-speler

Zeker, jullie beschouwen Leawo Blu-ray Player niet allemaal als een nuttige schijfspeler vanwege de nadelen. Dus als u overweegt een alternatief voor de Leawo Blu-ray-speler te vinden, wordt de VideoByte Blu-ray-speler ten zeerste aanbevolen als de beste gratis Blu-ray-speler aan jou. Zoals Leawo, VideoByte Blu-ray-speler biedt ook een gratis versie, zodat u gratis kunt genieten van het afspelen van dvd's/Blu-rays. Ondertussen maakt de krachtige mogelijkheid het voor u ook mogelijk om de software te gebruiken om beveiligde schijven af te spelen, inclusief zowel dvd's als Blu-rays in verschillende regiocodes. Beter dan Leawo Blu-ray Player, VideoByte Blu-ray Player, zal VideoByte geen advertenties aan de software toevoegen, zodat u een schone afspeelinterface kunt hebben om van de streaming te genieten zonder helemaal onderbroken te worden. Bovendien zal de VideoByte Blu-ray-speler, met de gebruikte geavanceerde technologieën, zelden een softwarecrash veroorzaken zoals bij Leawo Blu-ray Player. Met deze krachtige discspeler zult u zeker genieten van een foutloze afspeelervaring!

Deze eenvoudige tutorial laat u ook de juiste manier zien om de VideoByte Blu-ray-speler te gebruiken om Blu-ray/DVD-schijven in hoge kwaliteit af te spelen met een soepele ervaring.

Stap 1. Start de VideoByte Blu-ray-speler en je komt bij de intuïtieve interface.

Stap 2. Plaats uw dvd/Blu-ray-schijf in uw externe schijf, ga terug naar het programma en selecteer de knop "Schijf openen" nadat de computer de schijf met succes heeft gelezen. Opmerking: om de Blu-ray-schijf te lezen, moet u een Blu-ray-station gebruiken. Het standaardstation van de computer is een dvd-station.

Stap 3. Meestal kan het programma de schijf met succes laden. U hoeft er alleen maar van te genieten op uw computer. Het crasht niet zoals de Leawo Blu-ray-speler. Maar soms lukt het ook niet om een dvd/Blu-ray-schijf te laden vanwege de auteursrechtelijke bescherming van dvd/Blu-ray.

Speel dvd/Blu-ray af in VideoByte

Leawo Blu-ray-speler VS. VideoByte Blu-ray-speler

Deze vergelijkingstabel laat u ook duidelijk de verschillen tussen Leawo Blu-ray Player en VideoByte Blu-ray Player zien.

VideoByte Blu-ray-spelerLeawo Blu-ray-speler
PrijsVanaf USD 29,95 (met gratis proefversie)Vanaf USD 44,95 (met gratis versie meegeleverd)
OndersteuningsmediaBlu-ray, dvd, algemene video/audioBlu-ray, dvd, algemene video/audio
Ondersteuning besturingssysteemWindows/MacWindows/Mac
Blu-ray-menuJaJa
Laad tijd5s (gemiddeld)12s (gemiddeld)
CPU gebruikLaagHoog
PrestatieStalVreselijk

Veelgestelde vragen over Leawo Blu-ray-speler

Is Leawo Blu-ray Player echt gratis?

Sommigen van jullie voelen zich verward over de vraag of Leawo Blu-ray Player daadwerkelijk gratis is of niet. Eigenlijk biedt de gratis versie van de software een gratis service waarmee u dvd/Blu-ray kunt afspelen zonder enige kosten. Maar er zijn nog steeds beperkingen bij het gebruik, alsof er advertenties zijn die uw afspeelervaring onderbreken. Dus als u niet wilt dat dergelijke situaties zich voordoen, moet u nog steeds betalen om te upgraden naar de Leawo Blu-ray Player Pro-versie.

Is Leawo Blu-ray-speler veilig te gebruiken?

Volledig. Leawo Blu-ray Player is ontworpen met geavanceerde technologieën en de gegevensbescherming is goed ontwikkeld, zonder dat er gebruikersgegevens worden verzameld die tot privacylekken zouden kunnen leiden. Daarom is Leawo Blu-ray Player veilig te gebruiken.

Ten slotte

Leawo Blu-ray Player biedt geweldige ervaring om u te helpen dvd/Blu-ray in HD-kwaliteit af te spelen, maar ter vergelijking: VideoByte Blu-ray-speler zal de zijn beste gratis Blu-ray-speler voor Mac en Windows als u een stabieler en lichter exemplaar overweegt zonder dat er regelmatig crashes optreden. VideoByte Blu-ray Player biedt ook de gratis versie, dus u kunt deze gratis installeren en meteen gebruiken!
0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneren